Curver Decobin Prullenbak - Rechthoekig - 60L - Grijs - Recycled Kunststof - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Curver Decobin Prullenbak - Rechthoekig - 60L - Grijs - Recycled Kunststof op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

b********@g******** 11-09-2022

De curver decobin soft close prullenbak 60 lieverd heb ik mogen testen. De vorm en het materiaal zijn prachtig. Het is makkelijk schoon te maken. Door de vorm kun je hem makkelijk ergens kwijt.
Wat ik jammer vond is dat je speciale zakken nodig hebt en wanneer je de zak eruit moet halen als hij vol is daar had ik wel moeite mee. Deze prullenbak is mooi, maar helaas niet voor mij .

Pluspunten

• Vorm
  • Materiaal

Minpunten

• Speciale vuilniszakken
  • Zak er uithalen als hij vol is

Wouter 09-09-2022

Mooie prullenbak

Ik dit product voor 2 weken mogen testen. Bij ontvangst was ik gelukkig. Het design ziet er goed uit en voor mijn keuken past die precies, niet te groot, niet te klein. Ik had wat moeite om de juiste type zak te vinden (er passen maar 2 soorten zakken in), maar toen ik eenmaal de juiste had gevonden was dit prima. Het monteren van de vuilniszak was ook een uitdaging. De prullenbak komt zonder uitleg en uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat je de zak om de extra ring moet monteren. Als je dit eenmaal weet is het verder prima. Het is een lichte prullenbak, dus makkelijk te verplaatsen. De deksel gaat af en toe niet volledig dicht, maar dit stoort mij niet.

Pluspunten

• mooi design
  • licht
  • perfect formaat

Minpunten

• onduidelijke uitleg
  • beperkte zakkeuze

Nadine340 28-08-2022

Ruime prullenbak

Deze prullenbak is echt ideaal als je op zoek bent naar een bak waar veel in kan, maar niet onnodig veel ruimte in beslag neemt. Het design is mooi en is zo gemaakt dat er ook daadwerkelijk veel in kwijt kan. De bak gaat open met een pedaal, welke ook door kleine kinderen gebruikt kan worden. Vervolgens valt hij zachtjes weer dicht. Af en toe blijft de bak open staan. Het was even zoeken naar de juiste zak, want een gewone 60 liter zak past er niet in. Tenminste niet zonder deze uit te rekken. De Swirl trekband 60L past wel. Je plaatst hem om een binnenrand, zodat de zak niet uitsteekt. De bak heeft namelijk geen aparte binnenbak. Al met al een mooie, ruime en lichte prullenbak.

Pluspunten

• Ruim
  • Handig in gebruik
  • Lichte prullenbak

Minpunten

• Blijft af en toe open staan
  • Niet elke 60L zak past er in

Lisanne Bons 26-08-2022

Fijne praktische prullenbak

Wij mochten de Curver Decobin Prullenbak Rechthoekig 65L Grijs van Recycled Kunststof testen. De prullenbak gaat open met een pendaalemmer en heeft een geurafsluitende deksel. Er zou volgens de beschrijving een 60L pendaalemmerzak in kunnen maar dat vond ik niet gaan. De zak is te klein en was te strak om in de prullenbak te krijgen. Ik heb de grote grijze Kobo zakken gebruikt voor de prullenbak en de Swirl Trekbandzakken 60L en Swirl Fixeerbandzakken 60L. De grote grijze vuilniszakken zijn eigenlijk iets te groot maar ik vond dat geen probleem. De prullenbak is heel makkelijk schoon te krijgen. Gewoon met een doekje erover en hij is weer schoon en wat heel fijn is dat er geen vingerafdrukken op de prullenbak blijven staan. Ik ben altijd heel enthousiast over de producten van Curver. De prijs kwaliteitsverhouding is altijd prima en de vormgeving van Curver gaat altijd met zijn tijd mee. Ik ben dus ook weer heel tevreden over de Curver Decobin. De enige kanttekening is de pendaalemmerzakken.

Pluspunten

• kwaliteit
  • handig in gebruik
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• maat vuilniszakken

e***********@g******** 25-08-2022

Fijne grote prullenbak. Praktisch rechthoekig model dat goed in een hoek past. Neutrale licht glanzende grijze kleur. De deksel blijft praktisch open staan als je er iets in gooit. Ruime prullenbak waar je veel in kwijt kunt. Fijn idee dat de prullenbak van gerecycled materiaal is gemaakt. Nadeel is dat er alleen speciale vuilniszakken in passen. En deze zijn niet overal verkrijgbaar en duurder

Suzepoes 25-08-2022

Deze Curver prullenbak is een heel ruime, mooi ogende prullenbak die beter geschikt is voor grote huishoudens/ keukens. Ik zeg mooi ogend omdat het lijkt op metaal maar gemaakt is van gerecycled plastic.
Het grootste nadeel vind ik dat er geen binnenbak inzit die je eruit kan halen bij eventuele lekkages van de vuilniszak. De benodigde vuilniszakken zijn niet overal verkrijgbaar, en dat is natuurlijk ook niet echt een voordeel. Het plaatsen van een zak was ook even puzzelwerk, maar dat had ik gelukkig vrij snel door.
Het brede trappedaal is makkelijk in gebruik en snel te openen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • heel groot
  • pedaal openen

Minpunten

• te groot voor kleine keukens
  • geen binnenbak
  • speciale vuilniszakken nodig

nicolestratman 25-08-2022

Ideale prullenbak

Dit is echt een hele fijne prullenbak. De Curver Decobin is licht van gewicht en daardoor heel makkelijk te verplaatsen. De vorm is ook ideaal om ergens tussen te plaatsen. De deksel is licht om op te tillen en daardoor kun je snel je prulletj kwijt En het soft close systeem is helemaal top! Het pendaal is ook makkelijk in gebruik.
Deze prullenbak is echt een blijver omdat onze huidige met drukdeksel veel zwaarder is .

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te verplaatsen

KimberleyS 24-08-2022

Stijlvol voor iedere keuken

Ik was al even op zoek naar een stijlvolle prullenbak welke ook nog eens groot is.
Toen ik deze mocht testen was ik ook erg blij!
Het is een mooie zachte kleur welke erg stijlvol staat in de keuken. Doordat de prullenbak zo groot is, is het ook makkelijk weggooien met grote oppervlakte. Zoals mijn broodplank welke ik altijd even afklop in de prullenbak, voorheen paste dat niet erboven en moest ik veel moeite doen, nu is dit echt een makkie.
Het is echt een lichtgewicht prullenbak, wat z’n voor en z’n nadeel heeft.
Als je met je voet de deksel open doet schuift hij nog weleens makkelijk naar achteren. Wel
Makkelijk met verplaatsen.
De soft close deksel is ook fijn, zorg er wel voor dat de zak echt goed zit want anders werkt dit niet goed.
Ook is hij makkelijk te gebruiken om afval te scheiden, 2 normale zakken naast elkaar passen heel goed.

Pluspunten

• Groot
  • Mooie kleur

Minpunten

• Schuift te makkelijk

Manonsterretje 24-08-2022

Mooi vormgegeven prullenbak!

Ik heb dit product mogen testen en ik ben tevreden met het resultaat! De prullenbak is mooi vormgegeven en het gebruikte materiaal (= gerecycled) is mooi en voelt stevig. Het deksel opent en sluit goed. Bij het openen hoef je de bak zelf niet aan te raken, dat doe je door middel van een breed voetpedaal. Erg handig!
Er kan veel in en dit is fijn voor een prullenbak. Ik raad dit product aan!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Er kan veel in
  • Opent en sluit goed

Wilma1354 23-08-2022

Mijn recycling bak

Deze Curver afvalbak mocht ik testen en ik ben er erg verrast over. In eerste instantie moest ik er speciale zakken voor kopen die ze bij mijn supermarkten niet hadden. De een had ze niet voorradig en de ander zeiden ze dat het niet in het assortiment zat. Maar ik had een ander doel voor ogen, ik wilde deze bak gebruiken om afval te scheiden. Ik heb een speciale zak voor afvalplastic gebruikt en de andere kant een gewone vuilniszak. Ze bleven goed zitten door het losse rekje wat erover heen past. In de ene spaar ik plastic en blik en in de andere zak doe ik glas voor de glasbak en de kleine statiegeld flesjes. Het werkt perfect. Plastic zak vol kan ik hem er gewoon eruit tillen. Onderin heb ik de volle rollen liggen dus gelijk een nieuwe er weer in. Dit kan allemaal omdat de bak lekker groot is. Deksel gaat ook zachtjes naar beneden en erg handig het pendaal kan je opklappen. Hij staat bij mij bij de keukendeur en zomers wordt daar veel gebruik van gemaakt dus dan klap ik het pendaal omhoog dit ivm het struikelen erover. Hij is makkelijk schoon te houden en je ziet er geen vingers opzitten. Al met al ik vind het een super recycling bak!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Mooie vorm
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Grote 65 liter zakken niet zo makkelijk te krijgen

Gaby1812 23-08-2022

Fijne prullenbak

Een mooie prullenbak, prettig in gebruik. Het is groot, ook doordat het breed is.Er kan veel vuilnis in zonder dat je het steeds aan moet drukken. Een mooi design dat goed in mijn keuken past. De softclose pedaal/klep is heel prettig, waardoor het niet met kabaal sluit. 1 minpuntje is dat je er geen gewone vuilniszak in kan doen, er moet een zak in van een speciaal merk.

• Grote inhoud
  • Softclose

Minpunten

• Niet elke vuilniszak past

Sandra 23-08-2022

Deze prullenbak is mooi om te zien. Na het testen van deze prullenbak ben ik nog enthousiaster geworden. Het is een grote prullenbak die klein toont omdat hij niet zo hoog is. Er gaat veel in. De prullenbak is praktisch in gebruik, zak gaat er met gemak in en uit en door het voetpedaal is het een hygiënische prullenbak, makkelijk schoon te maken en je ziet er geen vingerafdrukken op. Kortom een aanrader.

Evelien 23-08-2022

Mooie en praktische prullenbak

Ik heb dit artikel mogen testen en daar ben ik heel blij mee! Door zijn moderne uitstraling een aanwinst in onze keuken!
Vingerafdrukken zijn bijna niet zichtbaar op dit materiaal. Door het brede pedaal wordt het deksel makkelijk geopend, ook door kindervoeten. Sluit zacht door het soft close deksel, wat ik als zeer prettig ervaar.
Door zijn rechthoekige model makkelijk in een hoek te zetten, zonder dat er ruimte verloren gaat.
Niet elke vuilniszak is passend.

Pluspunten

• licht gewicht
  • rechthoekig
  • moderne uitstraling

Minpunten

• niet elke vuilniszak is passend

j***********@h********** 23-08-2022
deze prullenbak mochten we testen en we zijn tevreden, de prullenbak is ruim, en toch valt hij weg door zijn formaat in ons interieur. het voetpedaal vind ik echt reuze fijn, groot genoeg en fijn dat je je handen niet hoeft te gebruiken als je iets weg wilt gooien. we vinden het ook erg goed dat bij het maken van dit product gebruik gemaakt is van hergebruik van materialen, 70%! Best veel! Het eneige nadeel vinden wij dat je er niet de gewone goedkope zakken in kan doen, dit maakt dat ik denk dat is een gemiste kans! Verder een aanrader!

annekejh 23-08-2022

een handige prullenbak

Deze prullenbak mochten we testen en we zijn tevreden. de prullenbak is ruim en toch valt hij weg door zijn formaat in ons interieur. het voetpedaal vind ik echt reuze fijn, groot genoeg en fijn dat je je handen niet hoeft te gebruiken als je iets weg wilt gooien. we vinden het ook erg goed dat bij het maken van dit product gebruik gemaakt is van hergebruik van materialen, 70%! Best veel! Het enige nadeel vinden wij dat je er geen gewone goedkope zakken in kan doen, dit maakt dat ik denk dat is een gemiste kans. Verder een aanrader!

Pluspunten

• voetpedaal
  • formaat
  • rustige kleuren

Minpunten

• helaas passen er geen goedkope zakken in

santje@gmail.com 22-08-2022

Nette grote prullenbak.

Qua grootte een hele fijne prullenbak. Groot genoeg voor ons gezin van 5. We hadden hiervoor een ronde prullenbak met minder inhoud en zijn erg blij dat we deze prullenbak mochten testen.

Door de gebruikte materialen en afwerking zijn vingerafdrukken minder zichtbaar. De algehele look van de prullenbak is netjes en fris.

Door het voetpedaal en soft close sluiting werkt het erg prettig en door het design oogt de prullenbak netjes in je keuken.

Ook het verwisselen van de zak gaat soepel.
Het is een pluspunt dat de prullenbak van Curver van minimaal 70% gerecycled kunstof is.

• Oogt schoon

Minpunten

• Specifieke vuilniszakken nodig

a**********@h********** 22-08-2022

Prima prullebak

Een handige grote prullebak. Fijne softclose deksel en een mooi design. Alleen jammer dat niet alle vuilniszakken erin passen, verder een prima prullebak

• Softclose

Minpunten

• Niet alle vuilniszakken passen

Iristest29 22-08-2022

Goede prullenbak

Grote en fijne prullenbak waar extra veel vuil inpast. Het is een mooi en strak ontwerp en de donkere kleuren maken het helemaal af. Hij heeft een grote pendaal zodat de kliko makkelijk opengaat.
Ik mocht hem gratis testen en zal hem zeker blijven gebruiken, voor mij geen andere prullenbak meer.
Enige jammere aan deze prullenbak is dat er geen standaard zakken inpassen en dat je daar rekening mee moet houden.

Pluspunten

• Groot
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Niet alle vuilniszakken passen